Lietuvos kultūros tyrimų institutas

Straipsnio sklaida

Leidėjas daro viską, kas įmanoma, kad padidintų publikuotų straipsnių matomumą. Tačiau yra keletas pagrindinių būdų, kuriais pasinaudojęs jūs, kaip autorius, galite padėti reklamuoti žurnalą ir smarkiai padidinti savo paskelbtų tyrimų poveikį:

ORCID iD

Užsiregistruokite ORCID iD, gaukite autoriaus atpažinimo kodą ir savo profilyje nurodykite informaciją apie paskelbtą straipsnį.

ORCID iD suteikia nuolatinį skaitmeninį atpažinimo kodą, kuris padeda išskirti jus, kaip autorių, iš kitų tyrėjų ir, integruojant pagrindinius mokslinių tyrimų proceso elementus, tokius kaip rankraščių ir stipendijų teikimas, palaiko automatinį ryšį tarp jūsų ir jūsų profesinės veiklos, užtikrindamas jūsų darbo atpažįstamumą.

Talpyklos

Jei įmanoma, galite atiduoti savo mokslinio tyrimo duomenis saugojimui į bendruomenės duomenų saugyklą arba, jei nėra bendruomeninių priemonių, į bendro pobūdžio mokslinių duomenų saugyklą. Suteikdami prieigą prie tyrimo duomenų, paskatinsite domėjimąsi jūsų paskelbtais straipsniais, lengviau pasiekiami tyrimo duomenys suteiks jums daugiau žinomumo, skatins jūsų mokslinio darbo citavimą.

Socialiniai tinklai

Junkitės prie mokslininkams skirtų socialinių tinklų ir savo profilyje pateikite informaciją apie paskelbtus straipsnius: ResearchGate, Academia.edu, Mendeley, Google Scholar.

Jei norite palengvinti išsaugotas paieškas ir įspėjimų nustatymus, susikurkite Google Scholar profilį, kuris leis sekti nuorodas į jūsų publikuotus tyrimus bei pamatyti juos šalia savo pavardės Google Scholar paieškos rezultatuose.

Dalinkitės savo publikacijomis per socialinės žiniasklaidos platformas, naudodamiesi nuorodomis į straipsnius žurnalo tinklalapyje: LinkedIn, Twitter, Facebook ir daugelyje kitų.

Socialinės žiniasklaidos platformas taip pat galite naudoti ir kaip bendradarbiavimo erdvę, kurioje su kolegomis tyrėjais dalinatės nuorodomis į straipsnius žurnalo tinklalapyje.

Pasiekimai

Išryškinkite savo profesinius pasiekimus ir kompetencijos sritis, nurodydami informaciją apie straipsnį ir įterpdami nuorodų į savo LinkedIn ir (arba) institucijos darbuotojų profilį.

Atnaujinkite informaciją savo institucijos tinklalapyje ir sukurkite profesionalią svetainę su bibliografiniais įrašais apie jūsų straipsnius ir nuorodomis į straipsnius žurnalo tinklalapyje.

Pristatykite savo straipsnius konferencijose. Pristatydami savo tyrimą ir užmegzdami kontaktus, personalizuojate savo darbą, suteikiate jam „veidą ir balsą“, o tai gali padėti surasti naujų bendradarbiavimo galimybių.